Gizlilik ve İptal Şartları
REZERVASYON VE ÖDEME VE İPTAL ŞARTLARI VE İADE KOŞULLARI
Yapılan rezervasyonlarda iptal ve değişiklik talepleri için, ''MİSAFİR'' kendi rezervasyon panelinden talepte bulunması gerekmektedir. Rezervasyon paneline giriş ile ilgili bilgiler, rezervasyonun tamamlanmasının ardından ''MİSAFİRE'' mail ve SMS yoluyla bildirilmektedir. Sözlü (telefon) aracılığı ile yapılan talepler hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.
Misafir rezervasyonundaki tarih, değişiklik talepleri, alınan hizmetin başlangıç tarihinden en geç 30 gün öncesine kadar BALAYIBİZDE ’ye bildirilmesi kaydı ile değerlendirmeye alınır. Değişiklik talepleri, Acente ile işbirliği yaptığı tesisin inisiyatifinde ve tesis müsaitliği ile ilgili olduğundan, gerçekleşemeyen değişiklik taleplerinden dolayı BALAYIBİZDE ’ye herhangi bir itirazda bulunulamaz veya BALAYIBİZDE sorumlu tutulamaz.
1) Rezervasyon için gönderilen ön ödemenin kesinlikle iadesi yoktur.
2) Ödemenin tamamı yapıldıysa, göndereceğiniz hesap numarasına %70 oranında iadesi yapılacak ve %30 oranında ön ödeme kesintisi yapılacaktır.
3) Ödemenin tamamı yapıldıysa ve eğer rezervasyon iptali tesise giriş tarihinden 15 gün veya daha az gün önce gerçekleşir veya tesise giriş yapılmazsa ve tesiste hiç konaklama gerçekleşmediyse ödenmiş olan toplam seyahat ücreti misafire iade edilmez.
4) MİSAFİR'in işbu sözleşmeden kaynaklanan tazminat ödemesini yapmadığı durumlarda, bu ücretler BALAYIBİZDE tarafından İhtarname yada İcra takibi vasıtası ile yasal olarak MİSAFİR‘den talep edilir.Bu gibi durumlarda doğabilecek tüm masraflar (Avukat, noter, icra ve dosya masrafları vs…)ödenecek ücrete ilaveten MİSAFİR‘den talep edilmektedir
Misafir ödemiş olduğu ön ödeme tutarını tutmuş olduğu villa için ödemiş olup başka bir villaya aktarımı söz konusu değildir.
İSTİSNAİ DURUMLAR:
* Tamamen kontrolümüz dışında gerçekleşen sağlık riskleri,salgın hastalıklar savaş, savas tehdidi, toplumsal kargaşa, terörist eylemler, doğal afetler veya rezervasyon sahibinin 1. derece yakın ailesinde vefat gibi durumlarda gerekli belgeler firmamıza sunulduğu takdirde rezervasyon için ödenmiş olan ön ödeme farklı bir rezervasyonda kullanılmak üzere açığa alınır ve yeni yapılacak olan rezervasyonun toplam tutarından düşülerek işlem yapılır.
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi’nin (g) bendi uyarınca, Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde tüketici cayma hakkını kullanamaz.